Logo ZUT Uczelnia powstała w wyniku połączenia Akademii Rolniczej w Szczecinie i Politechniki Szczecińskiej

Aktualności

Szanowni Państwo,
w związku z Zarządzeniem nr 40 Rektora ZUT z dnia 24 marca 2020 r. w sprawie zapewnienia ciągłości funkcjonowania Uczelni w okresie od 26 marca 2020 r. do odwołania administracja wydziałowa oraz pion techniczny pracują głównie w trybie pracy zdalnej.

Sprawy studenckie:

Tel. : +48 91 449 56 70, 91 449 55 03, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pozostałe sprawy:

Tel.: 91 449 56 60, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
oraz dodatkowy adres mailowy dla spraw pracowników Katedr: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  1. Kierownik dziekanatu: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: + 48 91 449 55 19
  2. Główny specjalista ds. kształcenia: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  tel.: + 48 91 449 55 97
  3. Kierownik Sekcji dydaktyki: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: + 48 91 449 55 18
  4. Sekcja dydaktyki:
       sprawy studenckie: dyżury, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: + 48 91 449 56 70;
       pomoc materialna dla studentów: dyżury, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: + 48 91 449 55 03;
  5. Plany zajęć dydaktycznych: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: +48 91 449 56 71.
  6. Kierownik Sekcji Administracyjno-informatycznej: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: + 48 91 449 56 67
  7. Kierownik Sekcji nauki i finansów: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: +48 91 449 56 60
  8. Sekcja nauki i finansów oraz sekcja Administracyjno-informatyczna: dyżury, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: +48 91 449 56 60
  9. Pełnomocnik Dziekana ds. Technicznych: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., : +48 91 449 55 21
  10. Administratorzy sieci komputerowej: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
    tel: +48 91 449 55 52 mgr inż. Marek Federczyk 
    tel: +48 91 449 55 22 Mariusz Zabraniak 
  11. Serwis komputerowy: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel.: + 48 91 449 56 01 
  12. Administrator obiektów dydaktycznych: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., : +48 91 449 55 20

Jednocześnie informuję, że nauczyciele akademiccy pracują zdalnie. Proszę kontaktować się z nimi za pomocą poczty elektronicznej oraz MS Teams.

Portiernie Wydziału funkcjonują bez zmian, ale obowiązuje zakaz wstępu do budynków osób spoza Uczelni.

Bardzo proszę w pierwszej kolejności korzystać z bezpiecznych form kontaktu tj.: poczta elektroniczna, MS Teams , kontakt telefoniczny, a przybycie na Wydział w sprawach administracyjnych i technicznych proszę uzgadniać telefonicznie lub mailowo. 

Dziekan
dr hab. inż. Jerzy Pejaś, prof. ZUT

Ewa Urban-Pilawka jest naszą koleżanką z pracy, która od wielu lat pracowała w sekretariacie Katedry Systemów Multimedialnych Wydziału Informatyki.
 
Ewa zachorowała na stwardnienie rozsiane i obecnie skazana jest na wózek inwalidzki oraz pomoc innych.
 
Wózek, którym aktualnie dysponuje jest duży, ciężki i niewygodny, przez co Ewa bez pomocy innych nie może opuszczać swojego mieszkania. Każdego dnia dzielnie walczy o siebie i swoją samodzielność, głównie poprzez kosztowną rehabilitację. W zwiększeniu tej samodzielności z pewnością pomoże jej też lżejszy i bardziej zwrotny wózek. Dzięki niemu nie tylko swobodnie będzie mogła poruszać się po mieszkaniu, ale także umożliwi on jej spacery, czy samodzielne drobne zakupy.
 
Wózek jest obecnie nieodłącznym elementem życia Ewy, dlatego tak ważne jest żeby ten wózek ułatwiał, a nie utrudniał Jej codzienność.
 
Chcąc pomóc w tym naszej Koleżance, zbieramy środki na zakup nowego wózka. Każdy kto chciałby nas w tym wesprzeć może wpłacić przysłowiową złotówkę na ten cel.
 
Zbiórka prowadzana jest poprzez portal zrzutka.pl. Bezpośredni link: https://zrzutka.pl/yjds26
 
Leczenie Ewy można także wesprzeć przekazując 1% podatku ze swojego rocznego rozliczenia PIT. Organizacją Pożytku Publicznego koordynującą przekazanie środków z PIT jest:
 
Fundacja Helpful Hand, ul. Kawaleryjska 32/11, 30-504 Kraków 
KRS 00 00 29 16 81
Cel szczegółowy: Ewa Urban-Pilawka
 
 
Zachęcamy do wsparcia leczenia i rehabilitacji naszej Koleżanki
Marcin Pluciński

W dniu 7 lutego 2020 odbyło się posiedzenie komisji habilitacyjnej dra inż. Marcina Plucińskiego, pracownika Katedry Metod Sztucznej Inteligencji i Matematyki Stosowanej, pod przewodnictwem prof. Józefa Korbicza.

Senat Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie Uchwałą z dnia 24 lutego 2020, po zapoznaniu się z opinią komisji habilitacyjnej, po analizie dorobku naukowego oraz nadesłanych recenzji, w głosowaniu tajnym nadał drowi inż. Marcinowi Plucińskiemu stopień doktora habilitowanego nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie Informatyka techniczna i telekomunikacja.

Tytuł osiągnięcia naukowego "Modelowanie i przetwarzanie informacji z wykorzystaniem arytmetyki danych niepewnych".

Serdecznie gratulujemy!

Profesor Antoni Nowakowski Z głębokim żalem zawiadamiamy, że w wieku 75 lat zmarł, Profesor Antoni Nowakowski, 
długoletni pracownik Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie,
przed przejściem na emeryturę Kierownik Katedry Inżynierii Systemów Informacyjnych.

Odszedł od nas ceniony nauczyciel akademicki i pracownik naukowy.
Zapamiętamy Pana Profesora jako człowieka szlachetnego i życzliwego, szanowanego przez społeczność akademicką.

Rodzinie, najbliższym i współpracownikom składamy wyrazy najgłębszego współczucia.

Pogrzeb odbędzie się 11 lutego 2020 o godz. 14.00 (Kaplica główna - Cmentarz Centralny w Szczecinie).

Dziekan i społeczność akademicka
Wydziału Informatyki ZUT w Szczecinie

Krzysztof Małecki

W dniu 20 stycznia 2020 odbyło się posiedzenie komisji habilitacyjnej dra inż. Krzysztofa Małeckiego, pracownika Katedry Systemów Multimedialnych Wydziału Informatyki, pod przewodnictwem prof. Józefa Korbicza.

Senat Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie Uchwałą z dnia 27 stycznia 2020, po zapoznaniu się z opinią komisji habilitacyjnej, po analizie dorobku naukowego oraz nadesłanych recenzji, w głosowaniu tajnym nadał drowi inż. Krzysztofowi Małeckiemu stopień doktora habilitowanego nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie Informatyka techniczna i telekomunikacja.

Tytuł osiągnięcia naukowego "Modelowanie i symulacja heterogenicznych systemów dyskretnych z wykorzystaniem klasycznych i grafowych automatów komórkowych oraz paradygmatu modelowania agentowego".

Serdecznie gratulujemy!