Logo ZUT

Ogłoszenia dla pracowników

Wydziałowa Komisja Wyborcza Wydziału Informatyki ZUT zawiadamia  pracowników z grupy „pozostałych nauczycieli akademickich” tj.: adiunktów, st. wykładowców, wykładowców i asystentów, że w dniu  06 listopada 2017 r. (poniedziałek) od godz. 9:00 do godz. 15:00 w pok. 22 WI 1 odbędą się:

Wybory uzupełniające delegatów na zebranie uczelniane, które wybierze przedstawiciela do Senatu ZUT.

Przedstawiciel do Senatu ZUT  będzie wybrany na kadencję trwającą  do 31.08.2020 r.

Kandydatów należy zgłaszać w terminie do dnia 03.11.2017 r. w godz. 9:00-15:00 w pok. 22 lub 20 WI1.

Druki zgłoszeń oraz oświadczenia  o zgodzie na kandydowanie  w załączniku.

W przypadku nieobsadzenia mandatów, druga tura wyborów uzupełniających odbędzie się 08 listopada 2017 r. w godz. 9:00-15:00 w pok. 22 WI1, kolejna 10.11.2017 r. w tych samych godzinach.

RCIiTT ZUT zaprasza doktorantów na bezpłatne warsztaty poświęcone planowaniu kariery naukowej, które odbędzie się 24 października 2017 r.

Jako doktorant/ka planujący/a karierę naukową musisz podejmować wiele istotnych decyzji i wyzwań. Młodzi badacze już od samego początku powinni podejmować świadome decyzje, definiować cele i realizować je, by w rezultacie dążyć do doskonałości naukowej. Z nami dowiesz się jak należy budować swoją drogę naukową, stworzysz plan działań i poznasz tajniki świata naukowego.

Wydarzenie poprowadzi Edyta Pazura-Umecka – konsultantka RCIiTT zajmująca się karierami naukowymi i mobilnością międzynarodową naukowców.

Więcej informacji o warsztaty wraz z formularzem zgłoszeniowym dostępne na stronie RCIiTT.

Uczelniane Centrum Informatyki zakupiło nowa wersję licencji programu Matlab: The MathWorks Total Academic Headcount (TAH). Licencja ta umożliwia instalację oprogramowania nie tylko na komputerach należących do Uczelni, ale również na komputerach prywatnych studentów i pracowników. Dodatkową korzyścią jest bardzo duży wybór toolbox’ów.

Więcej na stronie Uczelnianego Centrum Informatyki.

W związku z modernizacją sieci teleinformatycznej WI informujemy, co następuje:

  1. Pracownicy pozostają przy swoich obecnych kontach.
  2. Poczta Wydziałowa w domenie @wi.zut.edu.pl dostępna jest wyłącznie dla pracowników WI.
  3. Konta w usłudze „MS Imagine” działać będą bez zmian.
  4. Zmiana haseł do konta odbywa się poprzez portal ZUT pod adresem: https://www.zut.edu.pl/zh/ - po wykonaniu zmiany hasła jeśli nazwy kont na WI i na ZUT są tożsame to hasła będą jednakowe (hasło ZUT zostanie synchronizowane jako hasło WI)

5.    Informujemy, że studenci WI posiadać będą tylko konto zgodne z nomenklaturą nazw ZUT (xy12345) i pocztę jedynie w systemach ZUT.

W przypadku blokady konta na WI (np.: włamanie na konto, spam poczty) odblokowanie możliwe będzie jedynie przez portal ZUT pod adresem: https://www.zut.edu.pl/zh/ - do tego momentu konto pozostanie zablokowane!

W "Niezbędniku Akademickim” PWN http://niezbednikakademicki.pwn.pl ukazał się poradnik w pigułce na temat prezentacji w języku angielskim przygotowany przez pracownika Wydziału Informatyki dra inż. Piotra Sulikowskiego.

“Niezbędnik Akademicki PWN” to bezpłatne e-czasopismo kierowane do pracowników naukowych i dydaktycznych.